vad dålig man e på att uppdatera....


(foto: valborg i minjas säng)

Blir lite lite inlägg..vet inte varför jag tänker att jag ska skriva
 nått men känner inte riktigt nåttt sug så därför blir de inte
av men jag har stenkoll på när alla andra uppdaterar sin blogg..
tacka vet jag bloglovin...tack vare den sidan så missar jag inte nåns inlägg..
Får ett mail varje gång nån av dem jag har inlagda uppdaterar sin blogg..
Förutom dem på nogg.se för de funkar inte..


(foto:sandhitler)
Vad har hänt da..

var i stan i går o träffade hanna...
gick o glodde lite i affärer åt baguetter på siesta o köpte glass på glassbaren.
O snackade en massa skit som man brukar göra..
Men de var ett ämne som vi kom in ganska mycket på..
Skoj var de..tyvär blir de för sällan..

(foto: nya kläderna från carola)
Ska ta o ta med mig Minja o åka upp och hälsa på...
Gillar inte o flyga bara..men hällre de en o först åka båt sen sitta i en evighet i bilen.....
vill ju se hur de ser ut därupppe.
Har ju bara sett hur de ser utdär hon bodde i åkersjön...o de var ju ett tag sen..
Känner lite dåligt samvete för att jag inte varit uppe o hälsat på.
men ska ta o få fram pengar o åka upp en sväng efter sommarn nångång..

(foto: Jättekul att gunga..)



Lilltjejn ligger o sover nu..o inget vettigt finns o se på tv.
kanske ska ta o förbereda kvällsmaten....

minja växer så de knakar..
Hon springer runt o säger papa papa papa när adde är på jobbet..
ska på badet i morrn med minjas kusiner..
Var ett tag sen vi var på badet sisst..
ska ta o skriva till fanny o fråga om hon o natacha har tid att komma med..

nä nu ska jag ta o lämna datorn börjar bli tröttt..ska vila lite innan minja vaknar..för då e de full rulle igen..

puss Hej

Kommentarer
Postat av: HB

Var så kul att träffa er!!!

2009-05-19 @ 19:29:14
Postat av: Iza

vad stor hon har blivit, såå söt också, måste vara efter mamma väl?! :p hehe

2009-05-19 @ 21:17:31
URL: http://www.izaa.bloggagratis.se
Postat av: Marie

nu är det ett tag sen du uppdaterade igen. jag vill ju veta vad som händer i ditt liv. svans saknar kropp!

2009-05-27 @ 17:39:39
URL: http://sushiberoende.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0