öroninflamation igen..

Minja har öroninflamation igen...
tittade på förra pencelin flaskan o de e exakt en månad sen hon fick den..
Men de e inte lika illa den här gången...
Den här gången har de inte gått hål iallfall...o man märker inge större på minja helelr att hon har de,,...
så de e ju rätt skönt....

I morrn ska hon till dagmamma så vi får hoppas att de går bra...

i dag ska vi en sväng in till stan...ska på nån rekryterings träff på ams...
ska presentera mig för en kille som jag har sökt jobb vid..men de känns lite konstigt eftersom jag inte kan börja jobba vid han förräns i augusti....
Men man kan ju hoppas att han vill ha mig då....

Väntar ännu på papper från polisen..sån där koll som de behövs göra för att man ska få jobba med barn...När jag fått de så ska jag till chefen på hemse o träfffa henne o troligt vis få reda på vad jag ska få i LÖN.. men hur som hells e de garanterat mycket mer än vad jag får nu......
Blir skönt o få lite pengar i sommar..
o få jobba lite.....O förhoppningsvis går de bra...

nä ska titta till min socker kaka nu..

puss hej

Kommentarer
Postat av: HB

Hoppas det går bra med jobb grejen... Längtar tills jag får träffa er...

2009-05-15 @ 09:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0