hej hopp

Blev rätt många bilder i går....
Brukar ha en förmåga att bli de när jag inte skrivit på en stund..
o av nån kostig andledning brukar inläggen bli ganska långa..
men men då får ni nått att läsa..
hehe

I dag har vi vart på hemse på sagostund trodde jag att de skulle va men eftersom de var sissta gången på sjöng o spelade dem cello, fiol o gitarr...
inte jättekul o gå med minja till ställen där man ska sitta still o lyssna...
Minja springer runt som en yr höna ungefär..:)
Nej men hon har väldigt svårt att sitta still när de är så mycket barn..hon vill ju  springa o titta i böcker o busa...

Sen åkte vi till gerum o tvättade pappas merca o shopper..
Skulle tvätta dem för att sen ta kort på den o lägga ut på blocket..
Pappa ska bara komma på vad som ska stå i annonsen sen kan jag lägga ut dem..
Minja hjälpte mig o tvätta bilen..
Hon stod med regnställ på sig o tog svampen o tryckte ner den längst ner i hinken..(typ hela hennes arm längd)
sen tvättade hon bilen i två sekunder o sen doppa svampen igen...hehe
De var rätt kul o se.
Tur var att hon hade regnställ annars hade hon vart pissblöt.
hinken var mycket roligare än o hjälpa mig o tvätta bilen,,

Sen fick Minja sitta själv i bilen när vi knuffade in den med hjälp av traktorn...
De tyckte hon var jätte kul.
Sen så fick hon åka bak på shoppern när vi knuffade in den o hon satt o log hela tiden:)
hon e bra söt hon min lilla busunge...

Har vart borta o gett fransOskar mat i dag med..
Joggade från oss till sommarstugan en liten bit längre i dag...
De känndes lite lättare att jogga i dag...
De e sjukt vad dålig min kondis är..
Tror inte att jogga är rätt typ av träning för mig...Känns kostigt när jag joggar känns som att jag gör på fel sätt elelr nått..Vet inte riktigt men de känns inte hundra...
Men hoppas de blir bättre..kanske e de bara min dåliga kondis som spökar..

gonatt på er...

Puss hej
 

Kommentarer
Postat av: thaikallet

fin blogg och bilder. häng med och titta på mina söta apor och läs om mina spännande äventyr i Burmas och thailands djungel.

2009-05-30 @ 10:46:11
URL: http://thaikalle.blogg.se/
Postat av: mia

Åh så söt header! :)

2009-05-30 @ 23:03:56
URL: http://miary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0