ensam hemma

Sitter här ensam hemma..minja e vid dagmamma o jag gick ut o la mig på
en filt o somna på mage...
så vet inte riktigt hur min rygg ser ut..men de får jag väl se i kväll...
blev minst en timme i solen iallfall,,.
hur skönt som hellst..
Håller nu på o göra ägg macka som jag tänkte äta ute i solen...
e ju sånt kanon väder ute...19,9 grader e de på terassen....

En lite kul grej är att jämför mig o grannes vad de gäller kläder..
o då menar jag inte utseende mässigt för då vinner nog hon utan mängden tyg...

Jag kan tex.gå runt i bikiniöverdel o shorts o klippa gräset medans
hon går i långärmad o långbyxor.....
tyckte de var hur varmt som helst med de lilla kläderna jag hade. på mig..

ska äta nu puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0