feber borta äntligen

Nu har minja äntligen blitt av med sin feber...
hon hostar fortfarande....men hon ahr blitt piggare o börjat äta lite mer nu.. o hon e inte riktigt lika grinig längre...
Men de krävs inte mycket för att hon ska bli grinig o bli helt skogstokig....o bara kasta sig bakåt..snacka om att hon har slagit bakhuvet att antal gånger nu...

Nu e de jag som e sjuk i stället..:)
ingen feber men jätte seg o super förkyld o nyser hela tiden till o me nu när jag sitter o skriver..
De e skit jobbigt...
vill bli frisk till o morrn så vi kan gå på babysimmet.....men får se hur de blir med de..
skulle ha vart på gymmet med men kan ju inte gå direkt om man e snorförkyld..lite elakt o smitta andra..
sen orkar jag nog inte så mycket heller...
ska ta o lägga mig en stund medans minja sover..

puss på er...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dig...

2009-03-04 @ 20:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0