Snart helg igen


(Minja o morfar)
Onsdag i dag..
I går kväll satte vi upp partytältet som jag handlat till pappa..
Tog sin stund men upp kom de.fick lite hjälp av grannen
Tack Pawo:)


(Minja o morbror Magnus)
Men de blev bra..DÅ har vi nån stans att sitta så vi kan komma undan dem flesta mygg...:)
In i tältet o tända myggljus:) så blir de nog bra.
Kan va bra o ha om de blir regn eller blåst med..
Blir 12 stycken på midsommar..
Har ju lyckats o få ut SVANSEN på sudret.....(kors i taket)hehe
händer inte så ofta..
Ska bli riktigt skoj..sen ju inte min svans så ofta längre..
Tråkigt nog..


Vi får ta o försöka hitta en dag Fanny så vi kan ses med barnen..de var länge sen sisst nu..
Sen får vi fixa till en tjejkväll med...Hade vart riktigt skoj...
   
(Minja äter mumsmums)
Har vart uppe vid fredda o ätit i kväll..sen bjöd ahn oss på glass..
Lika trevligt som vanligt...
O Minja tycker fredda e jätte rolig:)....


(Minja o grannen Borys)
Ska bli kul o se hur midsommar blir..
Om den blir lyckad..
Har vart dåligt med skrivande här den senaste tiden...o dåligt med bilder så jag får väl se om jag hittar några..

(inte lätt o klättra upp i hyllan o inte kunna komma ner sen)

Puss hej


(testar en ev sina bassänger)

Kommentarer
Postat av: Marie

Nu kommer du få träffa mig i flera dagar :) Ska bli kul att få träffa min kropp med :D

2009-06-17 @ 21:57:04
URL: http://sushiberoende.wordpress.com
Postat av: HB

Trevlig Midsommar!!

2009-06-18 @ 21:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0