jaha då vad midsommar helgen över då..



Ha vart en trevlig helg för de mesta lite tråkigt kan man inte undgå..
_Vi blev 14 stycken här på midsommar_
riktigt skoj o träffa alla snacka skit äta god mat o dricka lite gott..
Blev kanon bra med partytältet..
kom ju lite stänk men inte så mycket..sen blåste de ju en aningen i början i kvällen..

Var riktigt skoj o träffa marie o roger  igen.
Har saknat dem...
De blir ju tyvär inte så ofta längre nu när båda bor på fastlandet..
o Marie använde mig som "försökskanin"
eller frisörhuvud kanske e bättre sagt..
Hon klippte mig.
Vi var optimistiska o trodde att de skulle gå fort..
Men tji fick vi tog lång tid...började på hemse o avslöt i hablingbo..
så här lät marie när hon klippte mig

OJ..Oj nu e de för långt där..hoppsan ..oj oj nu e de för långt på den sidan,...
o håret blev kortare o kortare o kortare
:)

så underbart skönt o bli av med massa hår..
Så här kort har jag aldrig klippt mig
Kul att marie får öva på o klippa..
Övning ger färdighet. o jag e ju inte så känslig när de gäller utseendet på mitt hår..
Tycker mest att de bara e kul att de händer nått med de..
Blir så trött på de så fort.

Får väl se hur länge de tar innan jag tröttnar på de den här gången,..:)


Kommentarer
Postat av: Marie

ojoj, väldigt vackert ;)

2009-06-22 @ 14:21:39
URL: http://sushiberoende.wordpress.com
Postat av: mamma

du blev fin i håret, men du är alltid fin kramis

2009-06-22 @ 17:12:37
Postat av: Fanny

skit snyggt ju!!

Gud vad duktig marie är!!

2009-06-24 @ 21:25:30
Postat av: Iza

gud vilken snygg frisyr! Det blev skitsnyggt ju! Funderar på att också klippa mig så kort!

2009-06-27 @ 07:53:06
URL: http://izaa.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0