shoppat lite

Lyckades få med mig adde till stan i dag..
KORS I TAKET:)

Jag tyckte att han behövde köpa nya byxor..o de blev två par jeans
Sen vi jag oxå ha nånting så de blev en klänning ett par capribyxor och en kjol..
Fick bli lite snabb shopping hade ju en minja som e dålig...
hon mådde bra i morse men febern ökade ju mer dagen gick.
Hon var riktigt kokhet nu när vi gick o la henne..
Men hon fick alvedon.så vi får se hur länge hon sover..

Här kommer lite bilder till Marie
   
Varsigo..få se om vi hittar fler när du e ledig o kan hjälpa mig leta..:)
Kan väl slänga in lite fler bilder när jag ändå sitter här.

(foto:Mamma mormor minja)

 
Minja testar poolen

 
(foto:så här ser minja ut när man häller vatten över huvudet på henne)

Ska titta lite på tv nu...
På måndag kommer mina föredetta styvsystrar hit...ska bli skoj o träffa dom igen..

Puss hej

Kommentarer
Postat av: Stefan

Jo det får vi försöka med men det är ett speckat schema som vanligt när man åker ner.

Vi kan ju höras av och se om vi kan ordna något.

2009-07-05 @ 11:19:03
URL: http://www.nogg.se/Albindenlilla
Postat av: Marie

Jättefina kläder :)

2009-07-05 @ 20:25:10
Postat av: Fanny

Fina kläder ;-) vart köpte du byxorna och hur sitter dom i midjan? vill köpa ett par som inte trycker in en växande mage =) kram

2009-07-05 @ 20:55:12
Postat av: Lina Wahlberg

byxorna köpte jag på cubus..dem e bred mudd upptill o supermjuka..o sitter inte allt nå tajt så de kan nog va kanonbyxor till dig..Riktiga slappar byxor:)

Så de får nog din växande mage plats i:)

Kramar

2009-07-05 @ 21:18:42
URL: http://linaminja.blogg.se/
Postat av: HB

vill oxå köpa en massa nya kläder men vågar inte pga av magen...

2009-07-06 @ 16:01:17
Postat av: Lina Wahlberg

till HB

Då får du köpa tunika som magen får plats i men som du ändå kan ha sen..:)

KRamar

2009-07-06 @ 21:29:50
URL: http://linaminja.blogg.se/
Postat av: A

oj sås söt blogg_D

2009-07-24 @ 15:10:24
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0