hejsan svesan....


HÄr har man inte skrivit på väldigt länge...
Vet inte varför har jobbat o vart trött o när man har vart ledig så har man slappat o tagit det lungt..
Gud vad de är skönt och ha helg..
o bara ta hand om sitt eget barn...
Har kommit fram till att Dagmamma inte är något yrke för mig...
De e väl i den ändan jag får börja komma på vad som jag inte vill jobba med istället för de eviga problemet
Vad vill jag jobba med.....Har ingen aning...
Men inte dagmamma iallfall...:)
Ska ta o fundera ut nått ställe som jag skulle vilja ha praktik på...
Ska ju va nått ställe som kan tänkas behöva folk oxå så man kanske har en chans att få va kvar..
Men frågan e vad och vart.
Få ju inte va för långt hemifrån för jag får ju inte extra pengar för att jag har praktik o de kostar ju lite att köra..

Dålig fantasi har man kanske därför jag inte skrivit nått på evigheter
var o grillade kycklig vid irja o hans i går..
Lika gott som vanligt..

(foto: foto från förra året taget av elin)
i fredags var det lammgrillning massa folk o jätte god mat...
sen på kvällen var de ut till fidepuben o lämna marcus o hämta linus..sen skjutsade jag hem Tomas olsson hans tjej o hans lille bror till hemse samtidigt som linus.....
SÅ jag tjänade 200 kronor på den turen..:)kom i säng vid halv tre sen vaknade minja vid 06:20 så då var de upp igen..
Lite sliten men de går..

Minja har nu 16 stycken tänder...o duktig på att bitas är hon med..
om två månader ska vi till bvc på kontroll.
Ska bli kul o se hur mycket hon har växt o vad hon väger...
Se om hon ligger kvar över normalkurvan på längden...de har hon gjort sen hon föddes...
Jag tror hon kommer växa om både adde o mig...Men de visar sig...


vill till ullared o handla..
Ska  bara hitta nån som vill åka med mig när jag vill åka.
Måste ju åka medans adde har semester så han kan se efter minja..
Ska ta o titta lite på dagar o fundera..
o kolla hur de går med båten oxå nu när dem har krockat med båtarna o de har blitt förseningar..


har varit på "barnloppis" i dag o hittat en sak till hanna..

ska ta o äta nått...

ses Puss hej





Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja nu var det ett tag sedan du skrev här... Så du har hittat något till mej:-)

2009-07-26 @ 21:11:55
Postat av: Anonym

jag vill åka med =)

kan åka dit flera gånger om året haha!!

2009-07-26 @ 21:38:18
URL: http://natachis.blogg.se/
Postat av: Lina Wahlberg

kul att de ännu finns nån kvar som läser..

Hb: jag har köpt en babysitter till bebisen i magen..



Fanny: Får se om vi kan komma med båten..

2009-07-27 @ 19:46:22
URL: http://linaminja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0