lång dag i dag.....

Dagen började med att vi åkte åkte till hemse o åt frukost vid Linus..sen var de vidare ut till lau o släppa ut o mata hundarna..Fö rmorsan ringde linus o sa att thomas hade åkt ambulans till sjukhuset....trodde ju inte att de var så alvarligt men de var väldigt allvarligt..han hade tillome fått Hjärtstillestånd...Han hade fått en ordentlig hjärtinfarkt...
De e ju inte sånt man räknar att ska hända en som e 46 utan de tänker man bara att de händer gamla..Men tydligen inte..mojje i lets dance fick ju oxå hjärtinfarkt o han e inte heller så gammal...
Som tur e så gick operationen bra och han mår hyfsat  bra just nu..så de går åt rätt håll iallfall...


När jag o minja kom hem efter ha hämtat mamma i stan så började jag städa ur minjas rum..låg så mycket saker där.
Vill att hon ska kunna gå in på sitt rum o leka om hon vill utan att jag ska bli tok nervös föra tt hon stopar i sig en massa saker som ligger i mina kartonger...
Kartongerna ligger nu uppå hennes garderober o har slängt en kasse med saker o lite kartonger....Blev riktigt fint tyckte jag..Förutom den stora madrassen, den vet jag inte riktigt vad jag ska göra av...
Sen så hängde jag upp mina marilyn monroe tavlor o min elvis tavla Dem passade riktigt bra i sovrummet faktist såg riktigt snyggt ut emot våra svarta tapeter.
Nu ska jag bara skriva ut lite kort o sätta i dem toma ramarna jag hittade i minjas rum.. o få upp Lite mer kort på väggarna...o köpa ram till två andra kort.. Tycker så mycket om o ha kort på väggarna. Dem som såg mitt rum på hemse förstår vad jag pratar om..Där hade jag så mycket kort på väggarna att jag inte hade nån aning om vad jag hade för tapeter :)
    
Så då var helgen över igen då...Den går så fort...den bara springer i från en...
På onsdag så börjar sång o lekan igen...ska bli skoj o träffa lite andra barn o se hur mycket dem har växt.o träffa föräldrarna..o sjunga lite..de som jag e så jätte bra på hehe..
 
   

O se kanske fanny o natacha kommer ut o hälsar på..men de får vi väl se..de brukar krongla till sig jämt o ständigt....men nångång hittar dem väl ut...hehe
Nä ska ta o bre en macka o sätta mig o uggla framför tvn.....

Men Puss på er


Kommentarer
Postat av: svans

hahaha, korten i hemse minns vi mycket väl.. speciellt en viss hörna :P

2009-02-06 @ 14:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0