första kloka inlägget

Jaha då ska man testa den här bloggsidan...o se om jag gillar den här bättre än den gamla....den gamla var bra ,men tror att den här utformningen av bloggen passar mig bättre....att kunna lägga till bilder i inlägget de gick inte på den förra då var de bara en bild till varje inlägg o här tror jag man kan lägga in fler..men de visar sig.....o så ser man flera blogginlägg efter sig..ifall man får för sig o skriva flera gånger på en dag.....
Får väl se om folket följer efter hit och fortsätter läsa min blogg om minjas framsteg och vårat liv i allmänhet här ute i skogen i habligbo.....

I går var vi bjudna på middag  på hemse vid sofie..Ris o kycklingwok..jätte gott var de...Minja tyckte de var gott med men de hamlade nog mer på golvet runt min stol än de kom i hennes mage:)
Men hon åt i allfall....efter skulle de va avskeds fest för roger..han flyttar ju snart till nyköping o lämnar oss kvar här på gotland...får hoppas han kommer tillbax nångång......kommer sakna dig roger....
Vi har haft många roliga stunder tilllsammans....
jag var inte kvar så länge på festen jag o minaj åkte till stan o hämtade Linus o hans arbetskompis benny vid ishallen..dem hade ätit middag o tittat på hockey med jobbet.....tog lite längre tid än förväntat..var ganska lång bilkö när hockeyn slutat...men kom hem tillslut...de var bara lägga minja o kasta sig i säng...

i Dag har de inte hänt så mycket tittat lite på film o busat lite...
Blev flygade jacob till kvälls mat...fast utan banan ahde inge hemma..o väldigt mycket sås blev de men de gjorde inget adde gillar mycket sås..saknade smaken av bananer men de var super gott ändå...

i morrn e vi bjudna bort till sommarstugan på mat..men som vanligt har man ingen aning aning om vad som bjuds...
Men de brukar va väldigt gott..

Då var helgen snart slut igen då..hu va fort den går o inget vettigt gör man.....som vanligt.....tråkigt men sant..

Var ute o gick en sväng jag o minja i fredags de var riktigt skönt faktist...o då e ju frågan    -varför gör vi inte de oftare.....-
de undrar jag me... Gymma igen på torsdag ska bli skönt.....måste ju ta o komma iform nån gång.....var faktist o köpte en våg i torsdags..så jag hoppas den kan inspirera o puscha på mig lite mer o träna.....o förhoppningsvis så går vikten neråt o inte uppåt.....

Som mest när jag avr gravid var jag uppe på 90 kilo kändes helt sjukt att jag vägde så mycke....men skärper jag mig inte så kommer man att hamla där tillslut.....vill ju inte se.vill ju orka leka med minja o jaga henne o busa med henne.....vill inte bara sitta still o titta på för att jag inte orkar röra mig....så de e nått som jag aldrig kommer att tilllåta att de händer..

Måste bara göra mer än att gå på gym en gång i veckan måste ju ut o röra mig varje dag nästan iallfall...godis äter jag knappt så de e ju bra...läsk har jag oxå blitt bättre med..köper inte hem nått nu iallfall men de har tyvär blitt lite när man fikat.....men då tog jag macka istället för kaka så de var ju duktigt...:)
nä ska nog ta o gå o lägga mig nu....

sussa gott alla...


Kommentarer
Postat av: Stefan

Jo då. Vi kommer att hänga med och se vad som händer i erat liv. Ha de gott

2009-01-24 @ 23:03:33
URL: http://www.nogg.se/Albindenlilla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0