duktiga jag...

Kom hem för en stund sen ahr vart på gymmet med pappa..riktigt skönt var de...köpte även ett tio gångers kort så nu behöver jag inte tänka på o ta med mig pengar.....
Tänkte att ajg skulle ut o gå en sväng skulle bara klä på minja lite kläder först o satte mig i soffan o klädde på henne o då var de så klart nåttt spännande program så de blev ingen promenad......men kan ju glädja mig med att jag var duktig o gått på gymmet iallfall....
o har nåstan slutat helt med oboy blir nån gång i bland bara.....de e ju rätt mycket socker i oboy som man faktist kan vara utan....finn mycket som man igentligen kan vara utan..
De som jag har lite svårt med e när man e borta...de e ju bara så att läsk e godare än kaffe..men borde välja kaffe istället..men de går av ren vana o ta läsk..o när man går o fikar...men sisst tog jag macka istället för kaka eller bulle så de var ju en förbättring...
i morgon ska vi upp på bibblan i hemse o se vad babystund är för nått..o kanske låna nån bok me...lite nyfiken på den där trotsboken som dem hade i programmet sos familj..har för mig att den ska finnas på bibblan.....får se  i morrn..
   

har fortfarande inte fått tag i fanny så vet inte om dem hade tänkt komma i morrn eller inte...men de visar sig...:)
ska ta o släng amig framför tvn o se lite på lipstick jungel...rätt bra serie tycker jag...

 puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0