uttråkad

andra dagen i rad som minja somnar utan välling


Min första



Blir så sugen på att tattuera mig igen..de e snart två år sen den senaste..
O vet ju vad jag ska tattuera men inte hur den ska se ut o inte vart på kroppen den ska va.
.

min andra.
Men den ser inte riktig lika dan ut nu.Fick bristningar vid dem översta stjärnorna när jag var gravid med Minja
så har funderingar på o tattuera in hennes namn över den stjärnan.
Men har inte riktigt bestämmt mig än..

jag blitt jätte sugen på o köpa ett löpband

(foto:halens.se)
skulle va skönt o kunna träna här hemma medans minja leker eller nått
Känns som att de skulle bli av oftare..
Tycker de e jätte skönt o ut o gå men inte på raksträckor o de e de enda som finns här om man inte går i skogen
men då går de inte o komma fram med barnvagn...
Så jag tänkte de kunde va ett bra köp o den här kostade inte så mycket heller...
Så de ska jag nog ta o göra...

ska bara fixa lite pengar först..
i morrn e de sång o lekan igen..måste ta o sätta klockan på ringning..

ska ta o ta en macka o umgås med min älskling..


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0