tisdag

i dag har vi vart på sagostund o de var lika trevligt som vanligt...lånade med mig fyra böcker hem..så ska de bli lite mer läsa av här hemma...har vart lite dålig med de på sisstondet....Men ska skärpa mig..

Efter sagostunden åkte vi till gerum till pappa där minja åt köttfärssås o spagetti på burk (gick jätte bra)
sen busade hon lite med magnus o pappa.....sen vid två gick vi bort till gerd...o där fick vi "mellis" lika gott som vanligt..
Minja smakade fil o tyckte de var gott..
Satt o pratade lite de var lika trevligt som vanligt att vara där o fika....sen kom hasse o simon hem,,pratade lite med dom me..
Sen var de dax att åka hem o lämna minja o i väg till gymmet..
De var jag linus pappa o hasse på gymmet..o sen en massa andra...de gick bra men var lite jobbigt för jag hade ätit lite dåligt under dagen o de kände jag av väldigt mycke....men de gick bra ändå....gick in o handla lite köpte röda linser som jag tänkte testa o så sallad,gurka ,tomat,fetaost,rödlök...allt var gott utom linserna dem smakade väldigt mjöliga...

i morrn ska jag åka till stan o se på en barnvagn..o kanske köpa den......för den verkar väldigt bra iallfall..

sitter o pratar med Hanna på msn nu..gud va länge sen..vi pratade...e så tråkigt att de blir så när nån flyttar......
Men huvudsaken är att man inte tappar kontakten.....Vet att hanna altid finns där fast att vi kanske inte pratar på nån månad..så e vi lika bra kompisar ändå.....de känns skönt...
men jag saknar ändå att umgås med hanna som vi gjorde förr men man förändras......så länge vänskapen finns kvar e jag nöjd...
sitter o diskuterar om att jag borde komma o hälsa på..de borde jag ha gjort för länge sen...har ju bara vart o hälsat på en gång o de var ju innan hon träffa anders o dem har ju snart vart tillsammans i 3 år..
dåligt dåligt de lina...

(foto:Min Urglass)
Men då e frågan ska man ta flyget till arlanda o sen upp till östersund med flyget eller ska man åka båt över sen buss/pendel till stockholm o sen tåg till östersund.....flyg tar 40+50 minuter o tåg 5-6 timmar...
så frågan e vad som funkar bäst med minja....men tror nästan de e flyget..för de blir annars en väldigt lång dag??


Får nog ta o fundera på de......Blev verkligen sugen på o åka upp...

E så glad så glad.........


:)
Puss på er....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommer alltid att finnas här, på datorn:-)

Hoppas ni kan komma upp skulle vara jätte kul Puss och Kram

2009-02-18 @ 17:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0