suck....



Hatar o va förkyld..både jag o minja e förkylda...
Men de e ju jag som smittat minja men de e rätt svårt att undvika...hon vaknade i går kväll vid 11 tror jag den va o va jätte snorig..så jag fick ta upp henne så satt hon i min famn o sov medans jag såg klart filmen...
Sen lyckades jag lägga henne o hon somnade så ajg gick in i vårat sovrum o fick sova en stund iallfall..sen vaknade hon igen men då var de bara o sitta upp med henne de hjälpte inte med näsdroppar....Så jag plockade fram madrassen.o la undan ett täcke o filt vid huvudändan så de var rätt bra lutning så satte jag mig där med minja i famnen.o hon somnade i allfall...i bland har hon suttit i mitt knä ibland har hon legat brevid...så har de vart hela natten...
så jag e lite trött..
snoren rinner hela tiden o hon nyser mycket...så de blir inge babysim dag,,,..


var på 87 års kalas i går.....
Alltid lika kul o se hur farmor skiner upp som en sol när hon ser Minja:)

Misslyckades lite i går när jag gjorde fluff.... blev för mycket after eight i så de blev för stark smak tyckte jag...


får testa dumle eller polly nästa gång,,...  ...

ska titta lite på tv nu....

puss

Kommentarer
Postat av: karin

Vad är fluff??

2009-02-05 @ 10:38:54
URL: http://www.blogg.se/ringarum
Postat av: Lina

Fluff är grädde och tex after eight som man smälter tillsammans o låter stå i kylen över 6 timmar sen vispar upp de som grädde....men kan göra på de mesta tex algrens bilar gelehallan dumle....

jag ahr bara testat after eight o jag lyckades inte så bra..ska testa dumle o polly med..

2009-02-05 @ 12:12:58
URL: http://linaminja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0