söndag....seg dag och segt internet



(bild:blocket.se)
Den här funderar jag på att köpa..
Vad tycker ni om de..Den ska vara mycket lättare än den vagnen vi har nu o verkar avra mycket smidigare tycker jag...
Ska åka in och titta på den nu i veckan o köpa den om jag tycker om den..
så de kommer närmare uppdatering i veckan.

I går var de alla hjärtans dag...Men vi brukar ju som vanligt inte fira den nånting....Men (kors i taket) jag fick en ros av adde....De hade jag verkligen inte räknat med..Blev väldigt glad

Visst e den fin..

Sen på kvällen förfestade jag carola sofie o mickan hemma hos sofie..riktigt trevligt o sitta o lyssna på musik o snacka skit...
vid 9 drog jag o carola iväg skulle till boge o hämta daniel o sen vidare till bistro...
MÖtte henke sandelius vid alis så gick vi vidare in på bistro.henke var nykter  för kvälen så de var inte lika stor fart på han som oss andra....Han bjöd mig på nån drink med jordgubb i, den var helt okej..
SEn spelade vi biljard tjejerna mot killarna..de blev två två sen slöt vi..köpte aqua tini o cola till mig o henke,sen vidare in i rummet där de brukar va dansgolv,men inte i dag bara bord..
Var några som sjöng lite kareoke o bartenderna sjöng med..
SAtt där o drack lite..dansade lite..Carola dansade uppe på podiet....vart lite förvånade....tillo me daniel dansade..Riktigt skoj....bistro kvällen avslutades med en tryckare
 

Sen blev de ju självklart MAX de e ju standard...lika super gott som vanligt..

I dag har vi inte gjort så mycket, jag hade sov morgon så underbart skönt...:)
sen har jag mest segat hela dan var bor borta vid eva o lennart o åt mat...

nu segar jag framför datorn med ett jätte segt internet..lyckades iallfall o ladda upp bilderna...
nu ska jag sega lite framför tvn innan jag går o lägger mig....

så sussa gott allla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0