Hejsan

Hejsan!

sorry att jag inte skrivit på några dagar men har vart lite nedstämd på grund av mamma....
men nu e de bättre igen..sen så har vårat internet lagt av så jag kör med de mobila bredbandet nu o de e skit slött..
Tar typ hundra år o komma in på nån sida..så jag vågar inte ladda upp nå bilder för då hinner jag väl somna innan dem kommer in:)
få se om vi får nån ordning på de snart..

I söndags var jag o minja på ett års kalas i stan vid natacha..Var riktigt trevligt och gott :)
Så snart e de minjas tur o ha kalas...hon fyller ju den 16 som e en måndag men vi kommer fira henne den 15 för jag tror de blir roligare för henne om folket kommer när hon e vaken o inte när hon börjar bli trött...
Sen kommer ju självklart jag fira henne på riktiga dagen med paket o kanske en liten tårta... :)

Nu håller jag ju nästan på o glömma o berätta vad jag o linus o litemagnus ahr gjort sen i torsdags när pappa åkte till söderköping...
Vi fick för oss att måla om hans köksluckor och handtagen...Blev riktigt snyggt tycker jag..
Kommer bilder när intenet kommer tillbax..
Han blev en aningen förvånad när han kom hem i måndags natt..När han åkte avr luckorna gröna nu e dem röda..
men han verkade nöjd med dem..så då har vi lyckats bra..

Minja håller på o få tand nummer 8 nu..men den kommer inte brevid dem andra utan en bit in.....
så de var nog därför hon var så grinig i går...
Nu sover hon gott i sin säng efter allt lekande på sång o lekan...

i morrn e de dax för babysim igen...tycker de e riktigt skönt o komma dit en gång i veckan.....
Från o med i går o till i april nån gång så ska adde o Pavel börja jobba till 6 på kvällen....för att hinna klart..Så då kommer adde va ännu tröttare än vanligt o man får se han ännu mindre...

Jag o linus har bestämmt oss för att vi ska åka upp till mönsterås på begravningen o minja förstås.DEblir upp på torsdag o hem på fredag så de blir en snabb visit bara..
Vet ännu inte om magnus o pappa tänkt att åka med..
ska ta o höra med dom med en gång..

Puss på er


Kommentarer
Postat av: karin

Har det hänt något med maggan??? Vad är det för begravning ni ska på då?? Kramkram

2009-02-26 @ 21:49:53
URL: http://www.blogg.se/ringarum

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0