fortfarande förkyld....



slänger in en gammal bild från pulkarejs för några år sen..

riktigt skoj hade vi...saknar pulka rejsen ...speciellt dem hanna var med på...


känner mig så trött o seg i huvetr..dugen på mat men ändå inte..
Såg en bra film i går kväll wanted var bättre än förväntad faktist..med angelina jolie...

men de jobbiga e om man ska ha nå mat så får man ta o åka o handla....jobbigt..Få se om de bara blir macka till kvällsmat eller om jag ska orka mig upp i affären.....
gott med mat men jobbigt o handla.......nån som vill göra de åt mig..:).

HÅller tummarna för burkas o iza att deras envisa bebis kommer ut i kväll.....
hoppas allt går jätte bra för er.......

tänk om man skulle ta ett kort o köra en sån här...
nej jag ska ha mer HD stuk på min inte plastraket...men dem e fina o titta på o åka på....:)

ska ta o ringa o kolla vart min älskling har tagit vägen..ska bara bort o lämna de här kommer om en stund...
den där stunden kan vara väldigt lång...flera timmar...
o precis  lika dan e hans pappa...så man vet ju  vart han har fått de i från



puss på er...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0