förkyld.....


gud vad jag hatar o va förkyld..de e så fruktansvärt jobbigt...Den enda gången i dag som  jag känt mig riktigt frisk e när jag var o gymmade..då mådde jag super bra..FAttar inte att de kan va så skönt o gymma...helt underbart..
o ändå gör jag inte de oftare...konstigt de...

vad har vi gjort i dag da..jo vi har varit på sagostund på bibbloteket var bara tre barn där..minja,loke o edit..i den andra gruppen var dem sju.....

Minja var inte still så länge..men de hade jag inte förväntat mig heller...:)
sen gick vi en sväng på hemse med isabella o loke....
o köpte present till farmor som fyller år i morrn..
köpte en fotoram som  man sätter i ett minneskort o så lägger in en massa bilder..o så bläddrar den av sig själv...
ska dit i morrn vid 2 o fika..

.har funderingar på o baka nått typ sockarkaka o så ha "fluff" uppå emn ska bara fixa fluffet i kväll..de ska ju stå i kylen i minst 6 timmar innan man använder de..
blir mitt första "fluff" försök....blir med after eight smak..
så de ska bli spännande o se hur de smakar...
   



Bambi på hal is...:)
bilderna e från min o minjas promenad ner till vattnet..Minjas första promenad på is gick inte så bra..
Men hon e bra söt ändå...hehe

nä ska ta o se klart filmen o fixa lite fluff sen..

puss på er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0