hejsan

hejsan
 

har avrt på fårö en sväng i dag o sett när skanska satt upp väggblocken...

De var riktigt kallt på fårö..så jag o minja gick till lekparken för att röra på oss lite..

Blev lite gungande o lite rutchkana..minja tycker de e jättekul o åka rutchkana..

önskar att man kunde få tag i en o ha här hemma..då skulle minja bli jätteglad.
Men kan tänka mig att dem e ju inte billiga direkt..
Ingen som vet var man kan få tag i en billig vettig rutchkana, inte en sån där liten i plast utan en riktigt.
 
Minja har fått ett riktigt hemskt humör när man ska gå o lägga henne..inte roligt alls..
tog två timmar o få henne o somna i går.

Vårt skåp/skötbord så glad att de äntligen blev byggt.

Har haft en jättemysig stund med min älskling här hemma i kväll när minja hade somnat satt o mysade framför tvn,o pratade en massa..
Bland annat om hur vi tror de blir när bebisen ska ut, o hur de blir sen efteråt som två barnsföräldrar..
Blir nog en ganska stor omställning....
Ska bli riktigt skoj o få en liten bebis igen..de e ju så mysigt....
 
ska ta o se lite film nu sen får jag se vad jag hittar på..
adde e på hemse o försöker fixa datorn så jag e ensam vaken..
 

Är i vecka 28 nu...10 veckor efter fanny:)
knip igen nu fanny snart 2010....:)


Älskar Minja o Adde så otroligt mycket..


Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag kniper!! kommer ingen bebis innan vi haft vår nyår =o) ska bli så kul!! kram

2009-12-30 @ 21:39:17
URL: http://natachis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0