hej halloj

Hejsan..
de avr nog en stund sen ´jag skrev här sisst
känner inte nån lust o får ingen tid till de..

magen växer för fullt..känns som om den ska explodera efter man ätit mat....
förstår inte hur de kan få plats en bebis bland all julmat därinne:)
--varför ska man igentligen äta så mycket under julen för..
alla gör ju de men varför..???
o så äter man samma saker flera dagar...
Blir väldigt enformigt tycker jag,....
Jag äter ju inte så mycket på ett julbord så de blir riktigt enformigt för  mig.
Brukar äta julskinka,köttbullar prinskorv potatis, fårfiol macka med korv på o leverpastej..
kommer inte på om de e nå mer...som sagt inte speciellt mycke..
äter ju inte sill o jansson som alltid brukar finnas på julbord...

i år firade vi likadant som i fjor men få se, de blir nog lite ändring i nästa år..
tillome jag tycker de e rätt jobbigt att åka runt..
mest för att man får så lite tid hemma men familjen...
Nu har vi ju en egen liten familj o nästa år blir vi ännu en mer...
känns som att man vill hinna mysa lite hemma på julen med..
nu e de fullt upp från kvällen den 23 till eftermiddan den 25..känns inte som vi hinner va hemma

älskar julen o fira med alla men de blir ju påfrästande för barnen med..minja var ju helt slut..hon sov ju två gånger på julafton..de är ju full rulle hela dagen som gäller från morgon till kväll.
De blir lite för mycket...

Men vet inte riktigt hur en bra lösning är..vill ju fira med alla som vanligt men de funkar ju inte i längden..
jag ska i allafall fira i sanda så länge farmor lever sen får jag se hur jag gör..

Magen mås bara bra den växer så de knakar..spar o har sig när jag e proppmätt..
känner av att den blir större o större..blir jobbigare o jobbigare o böja sig ner:)
tror jag är i vecka 27 nu så de är ännu en stund kvar...längtar efter att få veta vad de är för liten krabat där inne...
ska bli spännande med minjas reaktion...får åka in o hälsa på fanny efter att hennes bebis kommit så minja får öva lite:)
o jag med..kommer ju knappt i håg hur man håller i en bebis...känns ju som att de var hundra år sen sisst,,,,..:)
men man vänjer sig fort:)

ska ta o äta lite kola nu men se om de kan bli lite mer skrivande nu när jag fått en bärbar dator..
mycket smidigare nu när jag knappt kan sitta i datastolen innan jag få¨r jätte ont..

puss hej

älskar adde o minaj så otroligt mycke


Kommentarer
Postat av: Hanna

God fortsättning till hela familjen... hoppas nästa jul blir lugnare för er när ni då är 4 st Kramar

2009-12-28 @ 20:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0