shitt va mätt man blev da..

Har haft besök av Irja Elin nicklas o deras hudvalp Yoshii.
Ätit grillat kött potatisgratäng sallad baugette med vitlökssmör.
Supergott var de..
Tyckte de var dax att bjuda igen.har fått amt så många gånger borta vid irja...
bättre sent än aldrig:)
Sen gick vi ut o minja lekte med yoshii var skit kul o se..
Dom hade verkligen jätte kul...
Ska försöka ladda upp ett videoklipp som jag filmade med kameran...få  se hur de går..
Annars ska jag försöka få upp den på facebook

(foto:Minja & Yoshii)
 

Sen så har minja gått utan blöja en stund i dag...
Då satte jag på henne ett par trosor i stället..
De tyckte hon kändes väldigt konstigt:)




Vad har vi gjort mer i dag da..
Vart ute o lekt o minja har badat lite...
ag tog en långdusch o åkte o handlade medans adde o minja sov Middag..
Riktigt Skönt var de..
ringde o grattulerade pappa i går..Han blev ju 60 år gammal


Han får sin present när han kommer hem..
Dem kommer stå hemma o vänta på han..O tror han kommer bli lite förvånad:)
Kan inte skriva vad de är ännu i fall nån i söderköping läser o kanske råkar berätta..
Pappa har ju undanbett sig..
Tycker de e lite tråkigt tycke att han kunde ha haft en fest..men men...får bli en annan gång..
Nu e han bort på fastlandet till måndag så de e jag o mina Bröder som har ansvaret för katten o hämta in posten..
De började bra iallfall..i går var både magnus och Linus där..
I kväll skulle Linus åka dit..och i morgon med..
Sen ska jag ta Lördag o Söndag..
Så Ska ta med presenten på lördag o fixa upp den..
Berättar på måndag eller tisdag vad de är..
Ska bli skoj och höra reaktionen.. :) hehe
O få veta vad han tycker..

Har vart lite duktig i kväll o promenerat lite på motionsbandet..
Tyvär så går man ju inte där på så ofta som man borde
Minja går ju oftare på de än vad jag gör...de e inte riktigt rätt..
Måste bli bättre o röra på sig ananrs kommer man ju rulla fram..
nä så långt får de inte gå..Men ett par kilo kunde man ju vart av med...
Få se när de händer..
Mat e ju så otroligt gotto de som e  onyttigt e ju gott med...tyvär..
Ska ta o se om de e nått vettigt på tv..

Så Blondie e du nöjd nu har jag uppdaterat:)

Puss hej

Kommentarer
Postat av: Marie

Japp :D Tackar :) Skulle bli ännu nöjdare med att VARA blondie igen. ;) Är ledig på måndag, har du tid då? Puss

2009-08-06 @ 23:05:17
URL: http://sushiberoende.wordpress.com
Postat av: Anonym

Hälsa Grattis till pappa från mej... hoppas det är bra med allt

2009-08-09 @ 22:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0