yeeea ingen feber i dag

Hallojsan

I dag har minja inte haft någon feber..hur skönt som hellst...
hon har ju haft 40 graders feber sen i måndags kväll..
har ingen aning om varför....de e två andra vid dagmamman som oxå haft 40 grader feber..


(foto: grillkväll vid mamma)

har vart i stan i dag med mamma o minja o handlat lite mat o handlat en klänning o ett par strumpbyxor till minja som hon ska ha vid fotografen på tisdag..
Frågan e vad ska jag ha på mig...????
Har tillome övertalat adde o följa med in o va med på kort han med..
Tänkte vi skulle passa på o ta ett familjefoto när vi ändå är där...o förhoppningsvis få till ett bra kort...:)
Har köpt en klänning av zarah men hon hade glömt o skicka tillbaka..
en svart klänning med halterneck...
Superskön e den...o snygg med tycker jag..

ska se om jag kan få med den på nå kort med....
Nu har jag fått mitt löpband med....Minja tycker den e jättekul o leka med....
Men har vart uppe o gått på den lite var dag..ska försöka o få till lite mer tid till de...
;Men man e ju slö som vanligt..:)

ska ta o prova klänningen med den nya bhn som jag köpt i dag..

puss hej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0