onsdag

hejsan!!!

i dag har tempen legat på 38,7 o 38,4.. så de går neråt..
hon har vart piggare i dag men väldigt mycket knähund..
.helt hopplöst o vara ute..hon ville inte gå nått själv nästan bara skrek o ville upp i famnen.....
så vi har mesta dels vart inne...var en sväng i lau i förmiddags o hälsade på mamma o frida,

Minha var gnällig till en början men de gick över rätt fort
hon gick runt lite i trädgården...o såg glad ut..sen gick vi in
o hon rev ut hela mammas ställ med cdskivor..de var ett dubbelställ som e typ en meter högt...
:)
gungat lite grann o ut o gått med vagnen en sväng..o har tillo me cyklat en sväng..
behöver luft i fram däcket upptäckte jag..

Var i badet i kväll o upptäckte att min mage hade blivit lite brun..jippi..
så dem små stunderna jag har solat har haft lite verkan iallafall....

har beställt ett löpband nu,,,(tror jag de heter)
frågan e bara när den kommer.....
o nyfiken på om de e nått o ha...

såg att de på söndag skulle va hälsodag då havdhem..i bygdegården.....
funderar på o åka upp..de skulle va spikmatta ,cambridge metoden mm..
kan va kul o se vad de är för nått....

ska ta o kolla tv nu...

sussa gott puss hej...

Kommentarer
Postat av: HB

Du har tur du som blir brun...

2009-04-16 @ 17:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0