Minja sover

Fatta inte att de kan bli så otroligt tyst när minja sover.....
De e bara brummet från datorn som hörs...


(foto: man måste ju få leka lite)

Jaha då har man blitt blond igen då..
Har inte varit blond sen minja föddes o då hade jag ganska mycket utväxt
Men efter jag klippte mig så trivdes jag inte med färgen den känndes inte alls bra...

Men nu känns de mycket bättre efter tre blonderingar...:)
De krävs lite för att få ett brunt färgat hår o bli blont....
o de e inte helt jämt ännu men tillräckligt för att jag ska va nöjd..
Nu känns håret mycket bättre..
Blev helnöjd med hur klippningen blev bak men inte helnöjd fram....
Men nöjdare e jag nu när de e blont....
Blont o sommar passar ju så bra i hop...


I tisdags så var jag adde o minja i stan vid Bildvision o tog 1-års fotograferingen...
Minja var jätte duktig..
hon hade en vit klänning med blommor på och halsbandet hon fick av familjen borre i doppresent...
Jättefin var hon...
pappa fick välja frisyr o då blev de tuppkam :)
Men hon e ju så söt i sin tuppkam o passar bra i de tycker jag...
De blev lite kort där hon satt på en bänk stod mot en pall satt i addes famn,
när vi pussade henne....



sen efter halva tiden så kom fotografen in med en liten tårtbit...
En rund lite tårta i storlek med en muffins..:)
till minja..
Som hon fick äta undertiden han fotograferade..
Hon fick även mata pappa med tårta,då använde hon skeden..
Men när hon skulle mata mamma då använde hon handen...
Så jag hade grädde i halva ansiktet :)
o minja Hade grädde i ansiktet på händerna på bordet på bänken  på klänningen o lite här o där...
De var en riktigt rolig fotografering...


Ska bli riktigt skoj och se hur bilderna blir..

senare i dag så e de sissta babysimmet.....lite tråkigt...
vi har missat två gånger på babysimmet för minja vart sjuk..
Hon ska få diplom i dag med..
Tror inte vi kommer gå på mer babysim eller vad nästa steg heter...
Är lite dåligt med pengar för de just nu...

E de bra o ha dåligt med pengar och månaden har inte ens börjat....
Få se hur vi klarar denna månad..
de e ju felizias födelsedag sen e de sofies o addes....
o pengar till present till de ...vart finns dem...


(foto: minaj älsklingar sover så sött)

i kväll blir de eld och smörgåstårta hemma vid oss..

puss hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

skulle gissa på att vi hade samma fotograf :)

ska bli kul att se minjas bilder!!

Du blev jätte fin i blont ju!!

2009-04-30 @ 17:45:41
Postat av: HB

Du blev jätte snygg i håret... ska själv fixa håret på torsdag så man blir sommar fin oxå... Hon har verkligen blivit stor minja ska bli kul att se henne när jag kommer ner var ca ett halv år sedan sist

2009-05-01 @ 17:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0