Feber igen

i går kväll vid åtta hade minja 39,9 i temp.
Tydligen så hade även en av dem andra dagbarnen vid eva 40 graders feber med....
Hon som ska sluta med medicinen i morrn o så blir hon sjuk igen...
Stackars liten..

Var o klippte mig i går....
Gud så skönt o bli av med en massa hår.....





Så här vart resultatet iallfall...
känns jätte skönt o få bort en massa hår i nacken..
Nu ska jag bara fundera på om jag ska behålla färgen eller om jag ska byta,,,
Den här fägen e så nära min egen som jag kan komma för jag ser ingen utväxt o de e ett bra tag sen jag färgade..
Men få se har inte bestämmt mig än...

Minja verkar trött i dag..hon har fortfarande inte klivit ur sängen och klockan är 08:51..
hon gick o la sig vid 9 i går kväll...
Men tro inte att jag ligger o sover nej jag vaknar ju av hennes hostningar o alla små ljud hon gör fast att hon ligger i rummet brevid...:)

Nu börjar de låta nått ska ta o gå in o se efter....börjar bli sugen på frukost..

puss Hej

Kommentarer
Postat av: mamma

du blev jättefin i håret

2009-04-21 @ 19:56:16
Postat av: HB

Jätte snyggt:-) Hoppas minja blir frisk....

2009-04-21 @ 23:07:15
Postat av: Elin

Jag köpte det på stuven eller vad det heter på Hemse :-) fin du blev i håret förresten! Hoppas Minja blir bättre :-)

2009-04-24 @ 18:20:43
URL: http://nileb.blogg.se/
Postat av: Anonym

skit snyggt!! kunde inte svara på ditt sms igår, hade inga pengar och jobbade, hoppas vi kan ses snart igen!

Kram Fanny

2009-04-28 @ 10:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0