ensam


(foto: minja i nya kläderna från källunge)
Hon kanske ska bli reklam modell o sälja kammar

Jaha då sitter man här hemma helt ensam...
Adde är på jobbet och minja vid dagmamma
Första dagen som jag lämnar henne, men de e bara i två timmar ska tillbax tills lunch dax...

Känns jätte konstigt o va själv hemma de e så tyst o tomt....var tvungen att knäppa på tvn för de var så tyst..
tomt utan min lilla vilde...:)

*Jaha då e de påsk.....o vad händer då..middag vid hella i morrn kväll o middag vid pappa på lördag..ska fira magnus på lördag han fyller ju 25 år på måndag..halvvägs till gubbe:)

Var o hämtade Minjas gungställning i går...den hade äntligen kommit.. har väntat på den ett tag nu..
Så i kväll ska vi ta o sätta ihop den..o så får minja provgunga den.....

snälla kan nån ge mig ett jobb så jag slipper gå tillbax till arbetsförmedlingen...vill inte...hatar de stället....

ska ta o kolla mailen nu o snart åka till min gullunge...:)

puss älskar er Adde o Minja

Kommentarer
Postat av: HB

GLAD PÅSK!!!!

Kramar på er alla

2009-04-09 @ 20:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0