En vecka av medicin



Jaha då har de redan gått en vecka sen minja började med
 medicinen bara några dagar till så slipper hon den sen.
ska bli så skönt o slippa den
Den luktar pyton o jag antar att den smakar desamma..
Minja tycker verkligen inte om den..
Men de går bättre o bättre för var dag hon ska ta den...

Nu e alla grenar o stockar borta så nu ser de lite bättre ut....Lite tomt...
Nu ska vi få ha sol lite längre iallfall...:)

Har klippt både pappa o Adde i dag...Trimmer de e en bra uppfinning de...:) hehe
O så har jag vart duktig o bakat ciabatta i dag blev 16 stycken...
Riktigt goda blev dem men ändrade lite på receptet..tog vanligt mjöl i stället för vetemjöl special..
o solros olja istället för olivolja...men de funkade ändå...

Ska ringa o se om de finns nån klipp tid till mig i morrn....
e så trött på långt hår..vill slippa lite...
speciellt nu till sommaren..för de enda jag gör med håret
är o sätta upp de i en svans för jag tycker de e i vägen..
Så då kan jag väl lika gärna klippa av de...

Sen har jag funderat på o bli blond igen... har ju vart brunett i snart ett år ju... :)
Men vet inte riktigt har inte bestämt mig..
Men kortare ska de bli i allfall...

Så e de nån som har förslag får ni gärna säga till....

puss hej..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fundera oxå på att bli blond nu till sommaren... Tyckte du var snygg i frisyren du hade när minja döptes, tror det var då

2009-04-19 @ 19:47:28
Postat av: Lina

tack har funderat på ännu kortare..

vem e de jag tackar..?

2009-04-19 @ 21:55:54
URL: http://linaminja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0