Bocka av fröjel och sproge kyrka på kartan:)

Klev upp tidigt i morse och körde adde till flyget.
vi sa hejdå och åkte och ställde oss så vi kunde se planet lyfta.
När jag sa  där är planet nu åker pappa.
Då blev Mira helt förstörd, och skrek och grät.
Stanna Pappa Stanna Pappa Flera gånger. vill inte att pappa ska åka, stanna pappa..
Hon var jätte ledsen..De gick nästan inte att trösta henne.
Varje gång vi pratat om han under dagen så har hon blivit ledsen.
 
efter de åkte vi till ica maxi och åt frukost
sen på vägen hem åkte vi förbi fröjel kyrka o var inne och tittade
lite. Sen gick vi och tittade på kastalen och barnen klättrade lite.
lekte lite i löven.
sen åkte vi vidare hemmåt. när vi kom till sproge så ville minja in och titta där med så de gjorde vi.
så nu kan hon pricka av två kyrkor till på sin karta.
 
sen hem o se filmen från när jag var liten.
filmat från när jag var bebis, när vi lekte i sandlådan vid per,
åkte skridskor med lailas familj, mitt och magnus kalas, morgans kalas.
många minnen,..lite trist att man inte hade filmkamera när barnen var riktigt små.
men ska försöka bli bättre på att använda den. roligt att ha som minne sen.
 
barnen byggde lego o tittade sen på räddningspatrullen.
sen fixade vi stekt fläsk och hamburgare.
sen packade vi badkassen och åkte på hemsebadet.
barnen älskar att bada. men ikväll var de väldigt mycket folk.
 
sen hem o mysa framför tvn tills båda barnen somnade
och min älskling ringde och sa att resan  gått bra och sa gonatt.
 
nu e de film. sen blir de väl att krypa ner i den toma sängen.
 
puss hej
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0