övernattning+gymnastikuppvisning

i går så var jag o pappa o barnen och badade lite på hemse badet,
barnen älskar verkligen och bada. lika överlyckliga varje gång vi ska dit.
efteråt åkte vi till Linus och fikade.
 
minja hade bestämmt med Linus att dem skulle sova där så meningen var att efter fikat så skulle vi åka hem och packa övernattningsväska. men shi fick jag. barnen ville inte åka med mig.
så jag fick köra hem pappa sen åka hem och packa väska och hämta upp adde.
sen upp på hemse och äta kvällsmat.
inga problem alls när vi skulle säga hej då och åka hem.
 
men va tomt de kan vara i huset da..
älskar mina underbara tjejer.
 
lugnt hela natten inget samtal från hemse så då verkar allt vara bra,
vaknade självklart klockan sju (den tiden minja brukar kliva upp)
 
men ingen minja hemma bara en otrolig tystnad.
åt frukost och åkte på hemse.
Mira kom i min famn me en gång,
o vilken underbar kram man fick.
Älskar sånna kramar.
 
Den andra lilla fröken lyfte inte ens på rumpan, hon satt kvar vid Linus.
fick fråga två gånger innan jag fick nån kram.
hon va linus tjej sa hon inte mammas
 
sen i väg till havdhem för gymnastikuppvisning.
minja var som hon brukar lite mammig till en början.
ville att jag skulle gå med när dem ställde upp på mattan.
men när väl hinderbanan började så gick det jätte bra.
jätte duktig var hon min stora tjej.
kommer lite bilder från dagen i hallen.
 


 
puss hej

Kommentarer
Postat av: Laila

Kul att få se bilder från uppvisningen. Skönt att det fungerar så bra med dina barnvakter.

2013-03-10 @ 09:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0