Tiden springer i väg

Förstår inte vart tiden tar vägen.
de är redan 4 Juli de e sommar.
jag har inte varit vid standen ännu. om man inte räknar med turkiet då,
men då var vi inte så mycket vid stranden heller.
där vi bodde var ingen sån stand man hade lust att va på typ små sten.
 
älskar att va vid stranden. bada bygga i sanden o bara mysa.
Men förstår inte att de aldrig kan bli av.
har haft alla dagar uppbokade i två veckors tid.
men i helgen har jag  inget upp bokat än:)
 
 
ska ta o fixa med bröllopsbilderna snart och turkiet bilderna.
håller på och skriver i ordning tack korten.
de är snart två månade sen bröllopet.
 
älskar min underbara man
puss hej Lina W Söderberg
 

Kommentarer
Postat av: Laila

Visst är det otroligt vad fort tiden går. Trots att jag är helledig tycker jag att jag inte hinner med. Ha det bra.

2013-07-05 @ 13:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0