möte+städning

i dag har jag vart i stan med lennart på lantmäterimöte om vattenföreningen.
så snart ska väl allt vara klart.
kaffe vid laila innan och mjölk o macka vid laila efter.parkerade bilen där och lennart hämtade upp mig. när de var färdigt åkte jag till gerum och städade lite. sen hämta barnen och hem. barnen sprang direkt och lekte med borys (grannen) och hans kusin viktoria som är här och hälsar på med sin familj från tyskland.
dem hade jätte kul så jag städade lite i förådet under tiden. så nu har jag ställt ut lite knäckemacka,kaffe och flingor där eftersom vi inte har nått klokt skafferi hemma så tyckte jag de va skönt o ställa ut de så behöver det inte vara så fullt inne.
sen in o laga mat lite fort och ringa och skynda på adde så han skulle komma hem. när han kom hem åkte jag till hemse och simmade 50 längder. riktigt skönt var de. nu se tv sen in o mysa med älsklingen:)
puss hej

Kommentarer
Postat av: Laila

Alltid trevligt med besök. Du får göra om det.

2013-04-03 @ 16:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0