Motionsgympa

Har du vart på mitt första gympapass i kväll,
Riktigt skoj var det. en timme höll det på
och sen avr det en halvtimmes bad efter så
jag hant simma 20 längder med.
 
Det är var jag kommer att tillbringa mina måndagkvällar med fram till jul
 

de var så här jag hittade gympan. på anslagstavlan på sudret livs i havdhem.
men får väl se vad jag säger i morgon eller onsdag när träningsvärken har satt in ordentligt:)
kanske får med mig några fler nästa vecka.
 
nu ska jag krypa ner i säng med min älskling.
 
puss hej

Kommentarer
Postat av: Laila

Det är kul att du hittat en bra och trevlig motionsform. God fortsättning med motionerandet!

2012-09-19 @ 19:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0