Mira 2 års kalas.

I dag har vi haft kalas för mira.

bakade choklad muffins, hallangrottar, kanelbullar och släta bullar i lördags hela familjen.
makroner bakade jag för ett tag sen så dem hade jag i frysen.
och i dag bakade jag en sockerkaka sen fick jag åka på hemse o hämta kicka
och köpa lite mer ingredienser.
kostigt att just i dag så skulle sockret smöret äggen o mjölet ta slut.
De har vi alltid annars gott om hemma.
Hem o baka en sockerkaka till.
Dela dem o lägga lite sylt emellan sen på med grädde o sen fick jag lite hjälp o lägga på lite nonstopp.

Sen kom gästerna.
Kicka
Pappa o magnus
Hella o Rune
Daniel o Carola o Abigail
Pawo o Anna o Borys
Zarah o tobias o felizia o neah o ellen
Eva o lennart.

alla kom inte sammtidigt men lite efterhand.

Full rulle fullt hus så de blev lite trångt.
hade tagit in trädgårdsbordet så alla skulle ha sittplats.























Lite presenter som hon fått



tröja från eva o lennart


fe klänning och hårband från moffa


tröja o byxor från kicka o jerry


tröja,kjol o tights från Klinte


klänning och bok från grannen


tröja från björke


I morgon får hon presenter från oss och så kommer linus o carro o firar henne.
Känns inte som att de redan gått tvvå års sen pytte lilla mira föddes.


Hon börjar bli stor. pratar en massa.
nya favvo ordet är klänning eller "klänne" som hon säger.

Klättrar överallt o är en liten pappa gris.

Puss hej


Kommentarer
Postat av: Laila

2012-02-13 @ 16:14:51
Postat av: Laila

Hej! Tryckte på enter så det blev ingen kommentar. Fina kläder tjejen fått. Går se om vi hittar något annat när vi skall till stan på onsdag.

2012-02-13 @ 16:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0