Krister 50 år

I går var jag,minja, mira,mormor, och morbror Lasse i valleviken och firade Morbror Krister som fyllt 50 år.
han  bjöd på två helgrillade lamm, sallad,tzatsiki, bröd,
Knäckemacka med nubberöra var de til förrätt men de åt såklart inte jag av:)
Sen var de kaffe o kaka till efterrätt
Kul att träffa krister och helene igen man träffar dem ju inte så ofta,
och desamma med morbror Lasse och morbror Janne dem träffar man inte heller så ofta. Kul o se dem med
O så fick man se kusin Fanny, och hennes syskon My och Alex Dem hade ju blivit några år äldre sen jag såg dem senast
Riktigt trevlig kväll. Barnen skötte sig och gjorde inga hyss:)
DEm blev lite trötta mot slutet men det är förståligt när klockan var 21:50 när vi åkte därifrån.
00:00 då var jag hemma i sängen och hade ställt väckarklockan.
Jag ahr ju varit o jobbat i dag 7:30-16 lite segt o kliva upp när man inte jobbat på en vecka. men de gick.
I morrn e de jobb igen, men bara till 13.
Efter Jobbet ska jag lämna iväg lite saker som jag sålt på facebook.och få lite pengar:)
nu kommer lite mera bilder från kvällen.
jag passar på att borsta tänderna medans bilderna laddas upp:)
 
Gonatt nu ska jag sova
Puss hej

Kommentarer
Postat av: Laila

Det är roligt att gå på kalas, eller hur? Fina bilder och vilka fina klänningar Minja o Mira hade.

2012-08-21 @ 19:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0