Htc

gillar min nya telefon.
den e jätte bra o tar jätte bra bilder dag tid.

har stickat klart ett par strupor till minja nu..

ska ta o börja på ett nytt par snart.

i morrn e de jobb igen. så jag borde egentligen ligga i sängen o sova.
Men jag har så svårt att lämna tv när jag börjat se på ett  program.
o de e ju så lätt attt bara börja se lite medans man ska stänga av datorn o så e man fast i programmet.
Jag e ju inte som min sambo som kan sitta o se nästan en hel spännande film o så gå o lägga sig o missa slutet..

men skulle behöva kunna göra så..

men ska stänga av tvn direkt när programmet slutar:)

natti natt



puss hej


Kommentarer
Postat av: Laila

Duktigt att du stickar sockor. Jag behöver gå på kurs för att fixa hälen. - Du får stänga av TV innan du stänger av datorn.

2011-10-27 @ 17:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0