Gudmor/Fadder

I lördags den 7/5 blev blev jag Gudmor/fadder till

Abigail Astrid Tilly

Blev tillfrågad av daniel om jag ville bli fadder åt Abi o självklart svarade jag JA.
Sen berättade prästen att eftersom jag bar in Abi i kyrkan så blev jag automatiskt Gudmor..

Abi var jätte snäll  o glad hela dopet och även på bröllopet efteråt..
Bröllopet var oxå jätte fint..



Jag hade träningsvärk i armarna dagen efter:) hehe

efter bröllop/dop festen så åkte vi till stan o träffade underbara Roger..

Saknar alltid dig så mycket..
O de var alltid lika roligt o trevlig o få träffa roger igen..
tyvär var de bara en snabb visit..lite mat o prata lite sen var klockan mycket o vi var tvugna attt åka hem med barnen..
Var hemma runt nio med två stentrötta barn..



I söndags så var vi på kalas i klinte vid Felizia som fyllde 8 år..
shit vad tiden går fort..
sen efter så åkte vi hem o grillade tillsammans med Linus carro o Pappa.
När linus o carro skulle åka hem då prtesterade minja..hon ville inte..
o då frågade jag på skoj skulle om hon skulle åka med linus o carro o sova hos dem.
o hon svarade jo..
Så de var bara o packa i hop hennes saker o sen säga hej då..
Trodde att de skulle komma protester på vägen till hemse eller senare..
Men hon hade varit så glad o pratat hela vägen till hemse..
Sen inge gnäll eller nånting på hemse..
Hon börjar bli stor min Tjej...



Jag skanade nog Minja mer än vad hon saknade mig:)
kändes jätte tomt dagen efter när jag o mira satt o åt frukost..
Mira satt o tittade efter minja hela tiden....



Har klippt en massa gräs i dag..shit vad långt de var..
nu e de bara resten kvar som ska klippas..


Ska nog ta o åka på hemse o handla bensin till den o sen så hämta barnen..
I kväll blir de pannkaka..
Har planerat kvällsmat för tre veckor frammåt..


'

puss hej.


Kommentarer
Postat av: Laila

Fina bilder som alltid. Dags att ta ljusen ur granen?

2011-05-11 @ 16:54:43
Postat av: carro

alltid lika kul att läsa din blogg, härliga bilder!

2011-05-13 @ 10:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0