dopp





årets första dopp i havet och i bassäng är gjord..

riktigt skönt var de...

Första doppet blev i björkhaga..
Kom dit o såg att de typ var tre meter med sjögräs inne vid kanten
så de var bara o gå ut på bryggan..
Vattnet var brungult vid stranden och en bra bit ut..
Jag doppade mig och mira utan problem..
minja doppade sig nästan med lite hjälp från mig:)
Linus o carro var lite fegare..
linus gick till knäna o carro gick väl nästan så att bikinibyxorna skulle bli blöta:)

O badat i bassängen har vi gjort några gånger nu..Riktigt skönt
Lite tråkigt att ena ringen gått sönder men de funkar o bada ändå..

De var riktigt härligt o få komma hem o kasta om till badkläder o hoppa i bassängen i dag efter att ha dammsugit en massa på jobbet....

Sen blev de ett glas vitt i brassestolen i solen medans barnen var vid grannen och lekte...








(fotograf till den här bilden var minja)


natti natt nu ska jag sova o hoppa att min onda fot blir bra tills i morrn..
annars blir de inte så kul o jobba..

puss hej




Kommentarer
Postat av: Josefin -Happy Days- Följ min fotoskola och vårt husbygge!

Så mysiga bilder! :-)



Tack för gratulationen! ♥

2011-07-01 @ 01:04:53
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0