lite nya bilder..



Bygget går frammåt..
Det har hänt lite mer sen de här kortet togs men de var de nyaste jag hittade..
Nu e de isolering i alla väggar och alla eldosor med slang på plats...
Börjar fundera lite p¨å vad sjutton man ska ha för tapeter..
De e jag o carro som ska leka tapetserare..ska bli kul o se hur de kommer att gå..:)
kul ska de bli i allafall..
och köpa färg till o måla sängarna..
Funderar på om jag ska måla sängarna vita sen måla nått på dem sen eller nån typ av shablon...
få se vad de blir..


Alla fordon som var med på smörgåstårtan på ekstakusten..


hela gänget:)






Kommentarer
Postat av: Laila

Firade ni Hella på Ekstakusten eftersom hon hade blommor i rullatorn?

2011-07-31 @ 19:53:47
Postat av: jag

nej..hon fyller i oktober..vet inte varför hon hade fått blommor..Vi brukar varje sommar äta smörgåstårta på ekstakusten...

2011-07-31 @ 22:01:09
URL: http://linaminja.blogg.se/
Postat av: Laila

Vad trevligt.

2011-08-05 @ 19:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0