julen 2010

Kom på att jag inte visat nå bilder från julen..

Vi har en riktigt mysig julaftons morgon..men paket öppning här hemma bara familjen...Mira tyckte pappret var intresantare än innehållet..:)



sen brukar vi ju vanligt vis åka till sanda o fira jul men i år (2010) var planerna annorlunda..
I år skulle vi fira i Björke hema hon Daniel o Carola o Abigail i stället..


(mira testar abis skötbord)

(all god mat)


(ett av borden.)
Mira ,Minja,Per,Magnus,Daniel,Lasse,Linus,Björn o jag satt vid de här bordet.


(de andra bordet)
Här satt Lisa,Nisse,Carola,Adde,Mange,Marcus o Laila


Granen med alla paket i björke


kollar in julklapparna.




Abis första julafton..


försöker ställa mig upp:)


Sen efter massa julmat klapapr o fika var de vidare till addes farmor hella..


(granen vid hella )

Hella o adde

De avr julafton de..Barnen kom i säng halv tio tror jag..

sen var de juldagen..


Pappa o mira tar frukost..
Adde tar snus medans mira dricker välling..:)


Vilar upp sig inför julfirande vid mormor maggan


Mira vilar upp sig inför julfirande vid mormor maggan i sin nya stol


jagar julgranskulor


julgranen vid mormor med alla paket.:)


morbror magnus minja o mira:)


Mira försöker fånga fisk..

De var våran jul de..

puss hej


Kommentarer
Postat av: Laila

Kul o få se bilderna från julen. Jag återkommer om kaffe här.

2011-01-04 @ 17:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0