Farmor


I natt vid halv tolv så somnade farmor in...
hon har velat de själv väldigt länge men nu så hände de..

jag själv har vart på helspänn sen julen sen hon blev lite sämre o tänkt varje gång när pappa har ringt att nu har de hänt...

men i morse hände de..han ringde o berättade att hon hade gått bort...
man har vart förberedd på de så länge men de blir ändå som en chock en då..
o tårarna bara rinner o rinner..

Jag saknar dig jätte mycket farmor..

minnas alla gånger vi bakat bullar i hop o du påpekade varje gång att jag inte skulle äta så mycket deg...:) men de var ju så gott..
o alla gånger som vi suttit o stickat i hop o sytt...
är jätte tacksam för att du lärde mig sy o sticka o virka..

Minns även alla gånger som jag fått följa med dig upp till Haninge till Anna o hälsa på..
så roligt vi har haft de på dem resorna..
Hoppas du o Anna ses uppe i himmlen nu har lika roligt i hop som ni alltid har haft...

Jag e så jag att du fått leva så länge att du har fått träffa dina barnbarns barn..
än så länge är dem bara två men de blir nog bler barnbarns barn i framtiden..

När vi var vid dig i dag för att ta farväl så såg du så liten ut...
du såg så fin ut när du låg där med blomman i handen..
Jag tittade o tittade på dig o bara väntade o hoppades att du skulle röra så dig..ville inte att de skulle vara sant....


Farmor o Mira


Farmor o Minja


Varje gång du fick träffa minja o mira så syndes de att du sken upp jätte mycket..
vet att du tyckte mycket om att träffa dem..

Kommer i håg när maddy fyllde år o du var så stolt o ville visa upp minja för alla och berätta att hon var ditt barnbarns barn...;)


här håller minja o farmor handen.
Sista gången som minja träffade farmor.
Den gången när vi var där var minja den enda som farmor reagerade på reagerade på.
kommer sakna dig nå enormt..




Vila i frid

May Tora Maria Wahlberg

Världens underbaraste

Farmor


kommer saknar dig



Kommentarer
Postat av: Hanna

Vet inte vad man ska säga när något så sorligt händer. Vet att hon betyde mycket för dej. Kommer så väl ihåg när vi var hos henne och fikade alltid glad, eller när vi skulle lära oss att sticka strumpor gick jo inte så bra. Men hon har det någ bra där hon är nu... Om jag kunde skulle jag komma och ge dej en stor kram.

2011-01-07 @ 20:54:50
Postat av: Marie

kramar om

2011-01-07 @ 23:33:13
URL: http://sushiberoende.wordpress.com
Postat av: Laila

Tack för att du skrivit så fint om mamma. Det är henne väl unnat att få vila i frid nu.

2011-01-08 @ 15:55:24
Postat av: Fanny

Kramar till dig! kan inte föreställa mig hur det känns finns om du vill prata!!

2011-01-13 @ 21:47:15
URL: http://natachis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0