Annonsen inne i dag..

Då var farmors annons inne i dag i tidningen..
Börjar kännas mer verkligt nu..
vill fortfarande inte att ska vara sant..
Har varit i visby i dag o beställt en blommbukett till begravningen..
de blir en med tulpaner i o nån annan blomma med..rosa o lila var dem.
från barnbarnen med familj..

Den 27 e de dag för begravningen.. kommer vara en riktigt jobbig dag.
med en massa tårar..
---------------------------------------------------------------------------------------

var vid pappa pappa i tisdags o tittade massa i fotoalbum o hittade massa kort som jag tog med mig hem..

Farfar

Farmor o Pappa hemma i gerum



Farmor och farfar i gerum

Farfar




Farmor gör smörgåstårta i gerum


Farmor Farfar o Pappa på gumvalde när pappa jobbade som kock där


FArfars årsdag -87


Farfar,jag magnus linus i kvarnåkershamn o fiskar id -89


Farmor Farfar pappa o laila



Per,Annalill,Anna,Linus o farmor tror de e västerlånggatan i stockholm.-97


Annamaria,annalill,farmor,björn o laila på skansen -97


Farmor i gerum på magnus 15 årsdag -99


Farfar i gerum -99


Farmor i gerum -99



Farmor, Björn laila o pappa i kvarnåkershamn.


Farfar o pappa vid huset i fröjel.


Lkinus per farfar jag o farmor i fröjel..




De här var några av alla bilder som jag hittade hemma....
Trodde de skulle finnas mer bilder på farmor men hon stod ju väldigt ofta framför kameran..
Undrar vart alla henne fotoalbum har tagit vägen har för mig att hon jämt tog kort så hon borde ju har hur mycket som hellst..Men minns inte att jag sett nå album ens..bara sett dem när dem precis kommit tillbax från framkallning..
Får ta o fråga laila nån dag...

Nu e de snart helg o vad skönt de ska bli...
E sugen på o baka nått bröd men vet inte vilken sort jag ska prova..
får fundera på de...

ska se klart filmen nu sen krypa ner brevis min söta älskling..


puss hej


Kommentarer
Postat av: Laila

Fina bilder. Vi har flera kartongen med Farmors fotoalbum här hos oss. Det är bara att komma och hämta/titta vilket du vill.

2011-01-14 @ 17:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0