2011


Jaha då var de nytt år igen..

Lika ovant som vanligt o lära sig o skriva nytt årtal..

2011...

2010 i januari så var jag gravid med lilla Mira..

Mådde jätte bra o mira växte som hon skulle..

men 29 januari åkte jag in till BM för vanlig kontroll o blev skickad vidare in till förlossningen för mer undersökning..

Havandeskapsförgiftning..inlagt på sjukhuset..Drygt som tusen var de...

Jag kände mig frisk med proverna sa annat..En riktigt jobbig tid var de..o vara utan Minja var det värsta...saknade henne nått enormt...

Men jag fick ju något för de..

Den 13 februari klockan 03:06 föddes våran underbara lilla tjej

Mira May Alice Södeberg

Så liten men så otroligt söt vägde bara 1911 gram

o nu har snart ett år gått.

Älskar Mina två undebara så döttrar..

Minja o Mira

Skulle inte vilje leva en dag utan er...

Tiden bara springer i väg  snart e mira 1 år o minja 3 år..
o jag o adde har varit tillsammans i 7,5 år..
Tiden bara flyger i väg o jag trivs så otroligt bra med liv...

Nu liggar alla mina tre älsklingar och sover så sött..



Kommentarer
Postat av: mamma

va fina dom blev i kläderna

2011-01-02 @ 15:24:58
Postat av: Laila

Dom blev verkligen fina. Mira ser riktigt elegant ut och Minja ser ut att ha vuxit sen jag såg henne.

2011-01-02 @ 17:26:32
Postat av: Marie

Det är underbart att höra att du är lycklig. Du förtjänar all lycka i världen!

2011-01-06 @ 00:50:18
URL: http://sushiberoende.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0