Äntligen så ska de bli av..

Äntligen ska jag lyckas o komma i väg på en resa utomlands utan att åka med skolan..

ska bli så underbart skönt o komma i väg..

Åker i mitten av mars till gran canaria där vi ska bo på fritidsresors semesterby i bahia feliz..i en vecka.ska bli skönt o komma i från vardagen o få lite sol på sig.

Ska även bli spännande o se hur barnen fixar flygresan..o hur hela resan i allmänhet går..

Jag hoppas på soligt o skönt..
med alla på gott humör..:)

Har funderingar på hur mycket kläder man ska packa o vad för kläder..
o vad ska man ha med sig mer..
vad får man inte glömma...
1 1/2 månad till man åker men funderar redan för fullt o googlar en massa..

nån som ahr tips på vad man behöver ha med sig..o hur mycket man ska ha med sig..
sen behöver jag låna några stora resväskor med...

nästa helg fyller min lilla älskling redan 1 år..
fattar inte vart de här året har tagit vägen..
hon känns ju så liten hon ska ju inte vara 1 år redan..

ska leta efter o se om jag kan hitta nå tårtform o baka lite tårta till henne..

sen fyller ju minja år när vi e i väg så får se om vi kan fira henne lite innan vi åker tillsammans med när vi firar linus..


Puss hej


Kommentarer
Postat av: Hanna

Försök att inte packa för mycket man handlar alltid, så använder man inte så mycket kläder sköna strand kläder på dagarna och på kvällarna har man vanliga kläder. Shampoo och tvål brukar man alltid kunna handla på plats även handdukar brukar finnas billigt... Kram

2011-02-02 @ 20:04:09
Postat av: Frida

Har bara ett bra tips: Packa inte med för mycket. Packa hellre lite och ta med lite tvättmedel om det skulle krisa :) På dagen har man ju i princip bara badkläder, shorts och kanske en t-shirt.



Bor ni på hotell så finns det väl handdukar där som ni kan låna? Då behöver ni inte packa med det...



Tänk på att ha HÖG solskyddsfaktor, det är ju inte samma sol där som hemma :))



Och framför allt: NJUT!!

2011-02-03 @ 13:51:10
Postat av: Fanny

Åker ni själva bara er familj? vi har fått lån nu och vi får låna ganska mycket extra så vi är rätt sugna på att åka någonstans också. köp något att äta till barnen på flyget, barn får lätt ont i öronen vid start och landning och det motverkas om dom tuggar alternativt suger på något så Napp men helst något att tugga på. Fick lära mig det nu när jag flög brevid en jätte ledsen två åring, flygvärdinnan som gav råden :) kram

2011-02-07 @ 14:31:47
URL: http://natachis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0