Vila i frid....

De e inte rätt att barn ska dö...

Dem har ju hela livet framför sig..

Han var ju så liten..bara ett år äldre än minja..

Känns så hemskt att tänka på de..

Vila i frid Ludwig..


Hoppas du får de bra i himlen där du kan busa hur mycket du vill.
http://www.helagotland.se/nyheter/artikel.aspx?articleid=7061153

___________________________________________________________________________________

Varför reagerar man så starkt när folk dör för..
Även om de är över tio år sen man såg dem o knappt har nån kontakt med dem allls..
Men de e ju ändå släckt ändå..

Min kära Kusin gick bort ett tag sen..
Han somnade in lugnt o stilla.

Minns inte ens när jag såg honom senast..
Men de e säkert över tio år sen..

Men ändå var de jätte jobbigt få se beskedet..
Linus ringde o berättade de för mig..
Han hade hört de av Carro
som hade läst de på FACEBOOK av alla jävla ställen..

VA fan ska ska folk skriva ut de på nätet så jävla fort..
Kan inte man se till att dem närmaste
mostrar,morbröder o kusiner kanske vet om de
innan man skriver ut de til hela världen....
Förstår inte meningen med att skriva de på facebook så fort..
Tror nog dem måste vara beroende av facebook eller nått..

Vila i frid Fredrik

tänker på dig o din familj.

Hoppas du har de helt underbart i himlen
där du slipper va sjuk slipper sitta i rullstol..
O bara kan göra vad du vill o må bra.




Kommentarer
Postat av: Laila

Jag håller med dig. Det är inte genom Facebook man vill få sådana besked. Jag hoppas också Fredrik har det bra nu. Det var ju skönt att han bara somnade in lugnt och stilla i sin säng.

2011-09-11 @ 18:53:05
Postat av: Elin

Usch och fy säger jag bara..



Tack Lina! Säg bara till så kommer jag till Gotland som ett skott =)

2011-09-18 @ 10:52:32
URL: http://kreativasystrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0