ahhhhh

fattar inte vad de finns för mening för folk att kapa hotmail konton..

har blitt av med ett av mina hotmailkonton,kan inte få tillbax de eftersom jag inte kommer i håg lösenordsfrågan eller svaret rättare sagt....

o nu i kväll när jag skulle logga in på bloggen så funkade inte lösenordet...suck....

men men har fått igång de nu efter mycket om o men...

glad jag är för att jag bytte mailadress här på bloggen..hade nämligen den kapade mailadressen inskriven här att de var den man skulle skicka nytt lösenord till......

får ta o byta lösenord på lite mer ställen tror jag..

nu har de börjat igen...fårö..suck..

dem åker måndag morgon kommer hem på torsdagkväll...o de e bara den första av många veckor..

så trist o va ensam vaken på kvällarna,ingen o dela säng med...

ensamt..men dagarna e de fullt upp..

puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0