hipp hipp hurra för mig för jag fyller år i dag

jaha då e man 25 då.....
firade lite i söndags o lite i dag...

fick present kort av pappa magnus o linus på massage..
ska bli så skönt...var kanon skönt sisst så..

en lampa av mamma

två prydnads lamm av Laila, björn, per Daniel o Carola.

lotter av zarah tobias o barnen

lotter av lennart o eva..

av älsklingen fick ajg två par hipsters, två kotroller till mitt wii två nunchuks till wiiet
ett spel till wiiet och ett till datorn....

var o handlade en tårta på bargarns i dag..
en prinstårta...gud vad jag älskar den tårtan den e ju så otroligt god..


i söndags blev de hemmagjord herrgårdstårta

har suttit o spelat lite i kväll med de nya spelet som jag fick....
var rätt skoj faktist..

i morrn e de dags för hemse torgdag...


Kommentarer
Postat av: Laila

Tack för senast. Prinsesstårtan såg verkligen jättefin ut men din egen tårta var ju också jättegod/Laila

2010-10-07 @ 10:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0