första dagen hemma själv


Då var de första dagen hemma själv efter att mira kom till världen..
Adde började jobba i dag, han har saknat o jobba han blir så rastlös av att gå hemma...
Minja e vid dagmamma så de e bara jag o mira hemma...
Har vikt lite tvätt o städat lite o startat både tvättmaskinen o diskmaskinen..tänkte sätta mig o titta på lite tv, men de verkar som att Minja har gömt fjärkontrollen..Så får hitta på nått annat.

äta lite mat o kanske gå ut o gå en sväng..ta lite kort kanske...
ska bara ta mig i kragen o lägga in dem på datorn oxå..
tänk att nått så enkelt kan vara så svårt o göra:)

i dag e de kanonväder ute..sol o blå himmel o vindstilla..
så ska nog ta o gå ut o gå en sväng..
man ska ju lyckas gå av sig alla kilon som man la på sig under graviditeten..
så då får man börja röra sig o kanske sluta äta godis
:)

E riktigt sugen på att grilla...
Nu e terassen fri från snö så nu får jag nog ta o dra ut grillen nån dag..
kanske i helgen om de e bra väder..
nån som e sugen på att grilla med mig??

dags o hänga lite tvätt o äta mat..

puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0