Då var Mira May Alice döpt

I dag  har våran söta lilla tjej blivit döpt till
Mira May Alice

Hon var jätte snäll..hon somnade precis innan dopet skulle börja..
sov tillome när han hälde vatten på hennes huvud..
hon vaknade när han lyfte upp henne så alla skulle se:)
Vi hade tur o slapp regn iallfall men de blåste väldigt mycket..
trodde ett tag att tältet skulle blåsa iväg..

här kommer lite bilder innan o efter dopet på presenterna som ingen ahnt se oss öppna
..dopbilder kommer lite senare när jag fått dem av min "fotograf" som jag anlitat för dagen:)
Jätte tack  Carola för att du stälde upp..





 




(Ett födelsedagståg från carola o fadder daniel)

(En fotoram Från Henrik Johansson)

(En mobil Från Zarah, Tobias, Felizia, Neah o Ellen)

(En fotoram från Fanny Stefan Natacha o willliam)

(ett halsband från svenska kyrkan)

(Smyckeskrin+200kr från gammelmormor birgit)

(En fotoram från mormor maggan)

(Halsband från gun-louise)

(500kr från gammelfarmor May)

(Ljus från Laila, Björn o per)

(Halsband från Eva Lennart Helen Henrik)

(Klänning+trosa från Frida o Christian)

(200 kr från gammelmormor Alice o gammelmorfar Nisse)

(Mugg från gammelfarmor hella som vi ska byta)

(Matbestick 48 delar från morfar Lasse morbror Linus o magnus)

De var alla presenterna de...blev några stycken..
Mira tackar så jättte mycket för allihopen:)

här kommer en bild på tårtan som jag gjorde som inte gick åt


o psalmerna vi sjöng



Jag e mycket nöjd med dagen o jag tackar min familj för all hjälp jag har fått.
o tack till daniel o björn för tårtorna ni gjorde
tack carola för fotograferandet
tack Laila för blommorna


Nu ska jag mysa med min älskling innan vi ska krypa ner i säng o sova

Puss hej





Kommentarer
Postat av: Hanna

synd att man inte kunde vara med... Miras doppressent får hon när vi kommer ner. kram

2010-07-26 @ 20:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0