va trött man alltid ska va da

Förstår inte vad de e som gör mig så trött..
Har vart ute med minja en sväng i dag o kört runt henne på grannens trehjuling runt i trädgården...
var o handlat både mat o hemtelefon...Förhoppningsvis ska de va lite bättre ljud i den nya..
Den gamla e inhandlad för 99 kronor på gekås så ajg förväntade mig inte att de skulle vara nån kanontelefon..

den ska bara laddas i 10 timmar först innan vi får veta om den e nå bra...
sen har vi vart vid mormor på hemse..
Skulle dit o fika men spelade mest wii..
Mamma hade med sig mario o kontroller o vi hade med oss kontroller o så körde vi mario fyra stycken sammtidigt..
Snacka om att de blev väldigt rörigt..:)
sen måste man ju se till att alla hänger hänger med så man inte springer för fort fram..för då e de lätt att nån blir nerknuffade o dör:)
´Hände väldigt många gånger...Men roligt var de, fast att jag e helt värdelös på mario.
Sen fikade vi lite Jag adde minja linus mamma frida lasse o mormor...o så spelade vi lite till innan de var dags att bege sig hemmåt o laga flygande jacob...

Lagade mat o slappade framför tv..
Minja somnade i soffan så henne bärde jag bara in..
Sen försökte vi testa dem nya wii spelen men alla behöver man nuchuk till o vet inte vart min är..
Har inget minne av att jag packade ner den när vi hämtade spelet vid Linus..
Linus har inte sett nån så nu försöker jag få tag på magnus om harn har fått med den till stan..
Men han verkar jobba för han svarar inte när man ringer....
Adde spelar mario så länge...

Nån som har nått förslag på vad man kan hitta på för nått i morrn..

puss hej


Kommentarer
Postat av: Hanna

svårt att komma på något att göra... Här med är ca 30 minus här så man är fast inomhus...

2010-01-07 @ 18:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0